A kalocsai Dózsa blogja

A kalocsai Dózsa blogja

Volt dózsások - Kovács Erika

2016. október 13. - dozsakalocsa

Mai blogbejegyzésünkben egy volt áruforgalmazó pályája kerül elénk. Kitartó munka és szép emlékek a posztban.

Ki vagy, mivel foglalkozol?

Kovács Erika vagyok és az OTP Bank kiskunhalasi fiókjában osztályvezetőként dolgozom.

Mikor, milyen szakon végeztél a Dózsában?

1995-ben végeztem a Dózsában Áruforgalmi szakon.

Továbbtanultál-e? Ha igen, hol?

Középiskola után a Gyöngyösi Károly Róbert főiskolán tanultam tovább Gazdasági mérnök szakon, pénzügyi szakágon. Amikor ide bekerültem akkor láttam csak igazán, mit jelentett Dózsásnak lenni. Az erős alapok, amiket a középiskolában kaptam nagyban segítettek tanulmányaimban.

Legszebb, legjobb dózsás emléked?

Nagyon jó osztályközösségünk volt, az órák és főleg a szünetek jó hangulatban teltek. Mindig volt valami poén, amin dőltünk a nevetéstől. Osztályfőnökünk szuper kirándulásokat szervezett nekünk, egyik vicces élményem is ehhez kötődik, amikor is egy kastélyt látogattunk. Az egész napi sétában nagyon elfáradtunk a barátnőmmel, Nórival és leültünk pihenni kicsit. Néhány perccel ezután, a tárlatvezető váltva az épp bemutatott emléktárgyak közt karjával felénk mutatott és mondta, hogy ott látható a kastély egyik legértékesebb darabja egy reneszánsz láda. Mi abban a pillanatban felpattantunk az addigi ülőalkalmatosságunkról, Baranyai Pál osztályfőnökünk megrovó tekintete mellett. Természetesen ez a sztori is mindig előkerül az osztálytalálkozók alkalmával.

Egykori kedvenc tanárod?

Miskolczy Jenőné, aki még inkább megszerettette velem az irodalmat. A szabadidőm egy részét a mai napig szívesen töltöm versolvasással. Baranyai Pál osztályfőnökömet nem azért kedveltem meg, mert hatására megszerettem volna a testnevelést :-) , hanem mert már akkor felnőttként kezelt minket.

Volt-e azóta osztálytalálkozód?

Többször is találkoztunk a régi osztálytársakkal, és mindig nagyon jó hangulatban teltek ezek az összejövetelek. 1-2 alkalommal az egykori osztálytermünket is sikerült meglátogatni, ami boldog emlékeket idézett fel bennünk.

Mi a legnagyobb siker az életedben, amire büszke vagy?

A legbüszkébb a gyönyörű 2,5 éves kislányom mellett arra vagyok, hogy a főiskola elvégzését követően az OTP Bank alkalmazásába léptem, ennek már 17 éve és még mindig ott dolgozom. Ez alatt az idő alatt végigjárva a „szamárlétrát” kiskunhalasi ügyintézőből először értékesítési szakértő, majd hajósi fiókvezető és jelenleg a kiskunhalasi fiók osztályvezetője lettem.

<!-- [if gte mso 9]>

A bejegyzés trackback címe:

https://dozsakalocsa.blog.hu/api/trackback/id/tr9011803653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása