A kalocsai Dózsa blogja

A kalocsai Dózsa blogja

Volt dózsások - Molnár Tímea

2016. október 20. - dozsakalocsa

Továbbra is várjuk volt dózsások jelentkezését a blogunkba. Elérhetőségeink megtalálhatóak a www.dozsakalocsa.hu oldalon.

Egy újabb jó példa arra, hogy a Dózsa kiváló ugródeszka lehet egy sikeres karrier építéséhez :-)

Ki vagy, mivel foglalkozol?

Molnár Tímea vagyok, eddigi munkáim során a kereskedelem, pénzügy, marketing területeken dolgoztam. Legutóbb a Piroska szörp kereskedelmi és marketin vezetőjeként valósíthattam meg önmagam. Jelenleg saját vállalkozásomat építem. (Motív Team Kft.)

CégMentor – a kisvállalkozók tanácsadójaként olyan kisvállalkozóknak nyújtok segítséget, akiknek az eredmény számít, akik most megtorpantak, de fejlődni szeretnének. Emellett olyan kezdő vállalkozásoknak is adok tanácsot, akik még csak most gondolkodnak egy vállalkozásindításon.

Mindezek mellett magánemberként a küldetésem az, hogy segítsem a nőket abban, hogy pozitív életszemléletet sajátítsanak el, növeljék az önbizalmukat és ezáltal sikeresen éljék meg női szerepeiket.

Mikor, milyen szakon végeztél a Dózsában?

Áruforgalmazó szakon 1995-ben végeztem a Dózsában.

Továbbtanultál-e? Ha igen, hol?

Középiskola után a Mosonmagyaróvári Agrártudományi Egyetemet végeztem el (1995-2000). Majd ösztöndíjas diákként részt vettem egy egyéves farmgyakorlaton az USA-ban (2000-2001). Munka mellett pedig újabb diplomát szereztem a Szolnoki Pénzügy és Számviteli Főiskola kontrolling szakán (2008-2012).

Legszebb, legjobb dózsás emléked? (Biztos van ilyen!)

Nekem a legkedvesebb emlékeim a kollégiumhoz köthetőek. Ott zajlott csak igazán az élet :-)

Egykori kedvenc tanárod?

Igazi egyéniségek voltak a tanáraink. Ha csak egyet lehet kiemelni, akkor Barabás Klára tanárnőre szavazok.

Volt-e azóta osztálytalálkozód?

Igen, volt több alkalommal is. Legutóbb tavaly találkoztunk.

Mi a legnagyobb siker az életedben, amire büszke vagy?

Mindenre büszke vagyok. Büszke vagyok a tanulmányaimra, a munkáimra és a kisfiamra is. Sikereink tőlünk függnek. Ha tanulsz, fejlődsz, célokat tűzöl ki és teszel is értük, akkor sikeres leszel.

A bejegyzés trackback címe:

https://dozsakalocsa.blog.hu/api/trackback/id/tr2911825263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása