A kalocsai Dózsa blogja

A kalocsai Dózsa blogja

Volt dózsások - Domokos Attila

2016. szeptember 29. - dozsakalocsa

Egy újabb poszt, ezúttal az Egyesült Államokból, egészen pontosan Chicagoból :-)

Ki vagy, mivel foglalkozol?

 Domokos Attila vagyok és vezető programozóként dolgozom az Egyesült Államokban, Chicagoban, egy biztonsági adatokat elemző cégnél.

Mikor, milyen szakon végeztél a Dózsában?

1993-ban, az Állattenyésztő- és Állategészségügyi szakirányon érettségiztem.

Továbbtanultál-e? Ha igen, hol?

Igen, továbbtanultam. A Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán végeztem 2000-ben.

Legszebb, legjobb dózsás emléked? (Biztos van ilyen!)

Nagyon sok szép és jó emlékem van a dózsás évekről. Talán a legszebb az, amikor ballagás előtti éjszaka pirkadatig énekeltünk a Szentháromság téren.

Egykori kedvenc tanárod?

Németh Sándor tanár úrtól és Pluhár Mihályné tanárnőtől tanultam, vagy kaptam a legtöbbet. Németh tanár úr a magyar nyelv szeretetére nevelt minket, Pluhár tanárnő pedig nagyon komoly matematikai alapokat tanított számomra, amit ma is használok.

Volt-e azóta osztálytalálkozód?

Úgy emlékszem egy volt, de azon sajnos nem volt alkalmam részt venni.

Mi a legnagyobb siker az életedben, amire büszke vagy?

Három dolog: a családom, a munkám, valamint az, hogy amit kitűztem magam elé célként, kemény munkával elértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://dozsakalocsa.blog.hu/api/trackback/id/tr7111752637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása